xCloud, Stadia: για τη Microsoft, το streaming gaming δεν είναι έτοιμο να αντικαταστήσει κονσόλες

Phonandroid : actu Android et High-tech

Σύμφωνα με τον Phil Spencer, το xCloud και το Google Stadia δεν προορίζονται να αντικαταστήσουν την εμπειρία παιχνιδιού στην κονσόλα και στον υπολογιστή. Ενώ τα βαρέα βαρύτητα της αγοράς αναζητούν το cloud gaming για το μέλλον των βιντεοπαιχνιδιών, ο επικεφαλής του τμήματος Xbox της Microsoft παραδέχεται αμβλεία ότι η τοπική εμπειρία παραμένει ο καλύτερος τρόπος για να παίξετε χωρίς συμβιβασμούς.

Ο ενθουσιασμός για το Cloud gaming έχει ξεθωριάσει κάπως τις τελευταίες εβδομάδες με την επίπονη κυκλοφορία του Google Stadia, οι καρποί των οποίων δεν τήρησαν την υπόσχεση των λουλουδιών. Η Microsoft από την πλευρά της βλέπει σαφώς το Project xCloud ως σημαντικό μέρος της στρατηγικής της για το μέλλον. Το Xbox έχει ήδη συνεργαστεί με περίπου είκοσι συνεργάτες για να προσφέρει περισσότερα από 50 παιχνίδια στον κατάλογό του, ενώ η υπηρεσία αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε φάση beta σε λίγες χώρες.

Ωστόσο, η εταιρεία Redmond φαίνεται να πλησιάζει αυτήν την αλλαγή με μεγάλη οπίσθια όψη, σε αντίθεση με την Google. Σε μια συνέντευξη με τον ιστότοπο του Game Informer, ο Phil Spencer επέστρεψε στο όραμα της Microsoft και πώς η εταιρεία βλέπει τη θέση του παιχνιδιού Cloud στην τρέχουσα διαμόρφωση της αγοράς βιντεοπαιχνιδιών.

Το Project xCloud δεν έχει σχεδιαστεί για να αντικαθιστά τα παραδοσιακά παιχνίδια PC και κονσόλας

Το καλύτερο μέρος για να παίξετε είναι τοπικά. Η ροή είναι μια τεχνολογία ευκολίας. Είναι μια επιλογή που κάνετε όταν βρίσκεστε μακριά από μια κονσόλα και θέλετε να παίξετε «Παραδέχεται τον επικεφαλής του τμήματος Xbox που αναφέρεται από τον ιστότοπο Game Informer. Είχε ήδη κάνει παρόμοια σχόλια σε μια άλλη συνέντευξη με τον ιστότοπο GameSpot, ισχυριζόμενος ότι Το xCloud δεν προοριζόταν να αντικαταστήσει κονσόλες, αλλά να χρησιμεύσει ως επέκταση στο τρέχον οικοσύστημα Xbox.

Αυτό το μήνυμα είναι σαφώς πιο αποχρωματισμένο από αυτό που υποσχέθηκε η Google ότι το Stadia θα ήταν ανώτερο από τις κονσόλες και τους υπολογιστές χάρη ιδίως σε έναν «αρνητικό λανθάνοντα χρόνο». Εάν η Microsoft στοχεύει επί του παρόντος μια ελάχιστη ταχύτητα στο Διαδίκτυο 10 Mb / s, η εταιρεία παραδέχεται από την πλευρά της ότι η εμπειρία χωρίς καθυστέρηση δεν είναι επίτευξη επί του παρόντος στόχος. «Αυτό που βρήκαμε είναι ότι η διατήρηση σταθερού λανθάνοντος χρόνου είναι στην πραγματικότητα πολύ πιο σημαντική από την εξάλειψή της», δήλωσε ο Kareem Choudhry, αντιπρόεδρος της xCloud.

Με άλλα λόγια, είναι πιο σημαντικό να διατηρείται ο λανθάνων χρόνος σταθερός καθ ‘όλη τη διάρκεια μιας περιόδου παιχνιδιού, αποφεύγοντας ισχυρές παραλλαγές που θα μπορούσαν να χαλάσουν την εμπειρία. «Εργαζόμαστε σκληρά για να το κάνουμε όσο το δυνατόν πιο συνεπές. Οι παίκτες έχουν μάθει να προσαρμόζουν το χρονοδιάγραμμα και είναι σε θέση να παίξουν Killer Instinct, Tekken 7 και άλλα εξαιρετικά ευαίσθητα σε καθυστέρηση παιχνίδια »πρόσθεσε το VP του έργου.

Πηγή: Game Informer