Xbox Scarlett: CPU 8 πυρήνων 3,5 GHz, 16 GB RAM, 12 Tflops και SSD με εξαιρετικά απόκριση

Phonandroid : actu Android et High-tech

Μετατόπιση. ο 18 Δεκεμβρίου 2019 στις 8 ώρες 03 λεπτά

Παρόλο που η Microsoft έχει επισημοποιήσει την επόμενη κονσόλα της και μάλιστα της έδωσε ημερομηνία κυκλοφορίας, το Xbox Scarlett εξακολουθεί να καλύπτεται από ένα ορισμένο μυστήριο. Η εταιρεία πιθανότατα θα την αποκαλύψει πλήρως στα μέσα του επόμενου έτους, αλλά στο μεταξύ, οι νέες πληροφορίες από μια αρκετά αξιόπιστη πηγή μόλις έπεσαν.

Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες φήμες, η Microsoft μπορεί να έχει δύο κονσόλες Scarlett στους σωλήνες. Κάποιος αποκρίνεται στο κωδικό όνομα τουΑνακόνδας, ενώ το άλλο είναι γνωστό με το όνομα του Lockhart. Δεν είναι ακόμη σαφές εάν τα δύο μοντέλα θα κυκλοφορήσουν την ίδια στιγμή ή με κλιμακωτό τρόπο και αν θα επωφεληθούν από την ίδια βιβλιοθήκη παιχνιδιών ή εάν ορισμένοι τίτλοι θα είναι αποκλειστικοί για τους πιο ισχυρούς από τους δύο. Από την άλλη πλευρά, κάποια από τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους αρχίζουν να διαρρέουν και υπάρχει κάθε λόγος να πιστεύουμε ότι θα είναι πραγματικά ιπποδρομίες.

Σύμφωνα με πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν από το Windows Central, το Xbox Anaconda, το πιο ισχυρό από τα δύο μοντέλα, θα επωφεληθεί από την υπολογιστική ισχύ του 12 teraflops και μια CPU 8 πυρήνων ρολογιού στα 3,5 GHz. Το Xbox Lockart, το φθηνότερο από τα δύο, θα επωφεληθεί από 6 teraflops. Για σύγκριση, τα Xbox One S και Xbox One X έχουν 1,4 και 6 teraflops, αντίστοιχα. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό: το Xbox Anaconda θα ωφεληθεί RAM 16 GB, συμπεριλαμβανομένων 13 GB αποκλειστικά για βιντεοπαιχνίδια (τα υπόλοιπα 3 GB είναι για το λειτουργικό σύστημα).

Xbox Scarlett: μια κονσόλα που φορτώνει παιχνίδια σε μια στιγμή

Για αποθήκευση, και τα δύο μοντέλα θα επωφεληθούν από την αποκλειστική τεχνολογία NVMe SSD. Αυτό που μειώνει σημαντικά τους χρόνους φόρτωσης των παιχνιδιών: ένας τίτλος που συνήθως απαιτεί ένα λεπτό για να ξεκινήσει θα απαιτούσε μόνο μερικά δευτερόλεπτα. Επιπλέον, η τεχνολογία ροής xCloud, η οποία έχει ήδη 54 τίτλους, θα καθιστούσε δυνατή την εκκίνηση ενός παιχνιδιού, ενώ το παιχνίδι κατεβαίνει τοπικά.

Η κονσόλα θα πρέπει επίσης να προσφέρει καλύτερο ρυθμό καρέ από το Xbox One X, ακόμη και με τα τρέχοντα παιχνίδια. Τα Windows Central δίνουν ένα παράδειγμα του Monster Hunter World, που αγωνίζεται να διατηρήσει 60 FPS στο One X. Ένας ρυθμός καρέ που πρέπει να επιτύχει το Scarlett χωρίς δυσκολία. Και χάρη στο NVMe SSD, οι τρέχοντες τίτλοι θα επωφεληθούν από τους αυξημένους χρόνους φόρτωσης. Δεν απαιτούνται ενημερώσεις για αυτά τα διαθέσιμα παιχνίδια.

Ενώ το Xbox Scarlett θα είναι σε θέση να επωφεληθεί από τις τελευταίες καινοτομίες που προσφέρει το ray-tracing, θα πρέπει επίσης να μπορεί να παίζει τρέχοντες τίτλους Xbox One. Και αν θέλουμε να πιστέψουμε τη Microsoft, η κονσόλα θα πρέπει ακόμη και να μπορεί να τρέχει παιχνίδια στο πρώτο Xbox και σε αυτά του Xbox 360 χωρίς προβλήματα, όπως κάνει το Xbox One.

Φυσικά, όλες αυτές οι πληροφορίες ενδέχεται να αλλάξουν πριν από την κυκλοφορία των δύο μοντέλων κονσόλας. Αλλά αν είναι αλήθεια, το Scarlett της Microsoft και το PS5 της Sony θα μπορούσαν να πολεμήσουν μεταξύ τους σε όρους απόδοσης. Από την πλευρά της, η Sony πήρε το προβάδισμα και ανακοίνωσε ότι η κονσόλα της θα είναι η ταχύτερη στον κόσμο. Ωστόσο, στην αγορά της κονσόλας, όλα παίζονται στο επίπεδο της βιβλιοθήκης παιχνιδιών.

Πηγή: Windows Central