Steam: περισσότεροι από 20 εκατομμύρια παίκτες συνδέθηκαν ταυτόχρονα, ένα ρεκόρ σπασμένο!

Phonandroid : actu Android et High-tech

Το Steam μόλις έσπασε το δικό του ρεκόρ: περισσότεροι από 20 εκατομμύρια παίκτες συνδέθηκαν στην πλατφόρμα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Η πανδημία Coronavirus είχε σίγουρα σχέση με αυτό.

Η πλατφόρμα βιντεοπαιχνιδιών Ατμός ήταν κυριολεκτικά άλωση εξ εφόδου αυτό το Σαββατοκύριακο από τους παίκτες, είναι ένα ασφαλές στοίχημα ότι δεν πρόκειται να σταματήσει. Μια κορυφή στην παρακολούθηση του 20.313.451 χρήστες έχει καταγραφεί, όπως φαίνεται στον ιστότοπο όπου αναφέρονται τα δεδομένα των χρηστών του Steam. Δεν έπαιζαν όλοι, αλλά υπήρχαν πάνω από 6,4 από αυτούς που έπαιζαν ακόμα.

Μεταξύ των δημοφιλών παιχνιδιών του Σαββατοκύριακου, βρίσκουμε υπέροχα κλασικά κέντρα όπως το Counter-Strik Global Offensive (1.024.845 ταυτόχρονοι χρήστες), το DOTA 2 (701.632 παίκτες) ή το PUBG (515.050 χρήστες). Όπως μπορείτε να φανταστείτε, εάν το Steam περνάει τόσο καλά, αυτό οφείλεται στο Πανδημία κορωνοϊού η οποία είναι σήμερα αχαλίνωτη σε όλο τον κόσμο Ήδη τον περασμένο μήνα, η πλατφόρμα κατέγραψε ένα υψηλό ποσοστό παρακολούθησης περισσότερων από 19 εκατομμυρίων χρηστών. Λόγω των περιορισμών που επιβάλλονται από τις κυβερνήσεις, ή ακόμα και τον περιορισμό για ορισμένες χώρες, είναι εύκολο να κατανοηθεί ότι οι χρήστες προσπαθούν να διατηρήσουν τον εαυτό τους απασχολημένο όσο μπορούν στο σπίτι τους, και να συρρέουν συγκεκριμένα σε πλατφόρμες βιντεοπαιχνιδιών.

Στατιστικά Steam
Πηγή: Steam DB

Και είναι ένα ασφαλές στοίχημα ότι η τρέλα του Steam δεν θα σταματήσει εκεί. Μπορούμε ήδη να βασιστούμε στο γεγονός ότι το αποκορύφωμα που καταγράφηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο θα ακολουθηθεί από άλλα αρχεία του ίδιου είδους τις επόμενες εβδομάδες. Απομένει να δούμε αν οι διακομιστές θα ακολουθήσουν το ίδιο και αν το εύρος ζώνης που απαιτείται για τη λειτουργία ορισμένων μεγάλων ιστότοπων όπως το YouTube δεν είναι πιθανό να χαλάσει το πάρτι για ορισμένους παίκτες. Εάν δεν επιβληθούν περιορισμοί από τους ISP, οι περιορισμοί αποσκοπούν ακριβώς στη μείωση του εύρους ζώνης των πιο χρησιμοποιούμενων ιστότοπων;

Διαβάστε επίσης: Η Electronic Arts επιστρέφει στην πλατφόρμα Steam μετά από 8 χρόνια απουσίας!