Stadia: το παιχνίδι σε 4K είναι σπάνια δυνατό, το Google ανταποκρίνεται σε δυσαρεστημένους παίκτες

Phonandroid : actu Android et High-tech

Το παιχνίδι σε 4K στο Stadia δεν είναι τόσο εύκολο όσο υποσχέθηκε η εταιρεία πριν ξεκινήσει την πλατφόρμα της: ακόμα και όταν έχουν εξαιρετική σύνδεση στο Διαδίκτυο, οι παίκτες έχουν στην καλύτερη περίπτωση μια αναβαθμισμένη εικόνα 4K από 1080p ή 1440p σήμα. Η Google ξεκινά σε ένα δελτίο τύπου, ενώ υπόσχεται βελτιώσεις.

Πρέπει να παραδεχτούμε, πριν μάθουμε τίποτα για το Stadia, η νέα υπηρεσία ροής παιχνιδιού είχε κάτι για να τονώσει τη φαντασία. Στα χαρτιά, το Stadia ήταν πράγματι η απόλυτη πλατφόρμα βιντεοπαιχνιδιών. Μια υπηρεσία ικανή να προσφέρει μια εμπειρία παιχνιδιού που είναι δύσκολο να ληφθεί διαφορετικά, εκτός εάν επενδύσετε αρκετές χιλιάδες ευρώ σε έναν εξαιρετικά ισχυρό υπολογιστή (και έχετε τα μέσα να το κάνετε).

Όπως εξηγούμε στην έκθεσή μας, η Stadia χρησιμοποιεί πράγματι τους τεράστιους πόρους των κέντρων δεδομένων της Google. Και από την αρχή η Google επέμεινε σε αυτό το μεγάλο πλεονέκτημα: όλα τα παιχνίδια θα ήταν διαθέσιμα, από την κυκλοφορία, σε 4K με 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο – εκτός από το ότι ορίζει την Google, ορισμένα παιχνίδια τα οποία για καλλιτεχνικούς λόγους είναι μάλλον ροή σε 4K σε 30 FPS . Ωστόσο, αυτό προφανώς δεν είναι καθόλου αυτό που βλέπουν οι πρώτοι χρήστες.

Σύμφωνα με το Eurogamer είναι σπάνιο να προσφέρεται 4K μόνο, ακόμη και με ισχυρή σύνδεση στο Διαδίκτυο. Και όταν το 4K προσφέρεται πραγματικά στο Chromecast Ultra, πολλοί χρήστες επισημαίνουν ότι είναι ροές 1080p ή 1440p αναβαθμισμένες στο Chromecast. Με άλλα λόγια, απέχουμε από την υπόσχεση της Google και ενός PS4 Pro ή ενός Xbox One X, επομένως, τεχνικά προσφέρει καλύτερα γραφικά.

Το Eurogamer αναφέρει συγκεκριμένα το Destiny 2, που αποδίδεται στην εγγενή του ανάλυση σε 1080p και στη συνέχεια αναβαθμίστηκε, χωρίς να φτάσει ποτέ πραγματικά 4K. Ή το Red Dead Redemption 2, που αποδόθηκε από τη Stadia στα 1080p ή στα 1440p πριν αναβαθμιστεί επίσης στο Chromecast. Αρκεί να πούμε ότι το να το ονομάζεις αληθινό 4K είναι λίγο υπερβολικό.

Η Google φαίνεται να κατηγορεί τους προγραμματιστές των παιχνιδιών Stadia

Τι ανάγκασε την Google να αντιδράσει σε ένα δελτίο τύπου:

“Οι ροές Stadia σε 4K και 60 FPS – και αυτό περιλαμβάνει όλες τις πτυχές των γραφικών παιχνιδιών μας στην οθόνη: Η GPU, ο κωδικοποιητής και το Chromecast Ultra προσφέρουν όλα σε 4K σε τηλεοράσεις 4K, με σύνδεση στο Διαδίκτυο. κατάλληλο “, εξηγεί πρώτα το Google. Πριν προσθέσετε: “Οι προγραμματιστές που κάνουν τα παιχνίδια στο Stadia εργάζονται σκληρά για να προσφέρουν την καλύτερη εμπειρία ροής για κάθε παιχνίδι. Όπως μπορείτε να δείτε σε όλες τις πλατφόρμες, αυτό περιλαμβάνει μια ποικιλία τεχνικών για την επίτευξη της καλύτερης συνολικής ποιότητας.”

Η εταιρεία συνεχίζει: “Δίνουμε στους προγραμματιστές δωρεάν το πώς να επιτύχουν την καλύτερη ποιότητα εικόνας και τον αριθμό των καρέ ανά δευτερόλεπτο στο Stadia και είμαστε εντυπωσιασμένοι με αυτό που μπόρεσαν να κάνουν από την πρώτη μέρα.” Ωστόσο, τα πράγματα πρέπει να βελτιωθούν: “Αναμένουμε ότι πολλοί προγραμματιστές θα είναι σε θέση, και στις περισσότερες περιπτώσεις, να συνεχίσουν να βελτιώνουν το παιχνίδι τους στο Stadia.”

Διαβάστε επίσης: xCloud – εδώ είναι η λίστα των 54 παιχνιδιών που περιλαμβάνονται, αντίο Google Stadia!

Και η Google για να καταλήξει: Η Stadia ζει στα κέντρα δεδομένων μας, επομένως οι προγραμματιστές μπορούν να καινοτομούν γρήγορα, παρέχοντας ακόμη καλύτερες εμπειρίες απευθείας στο κατώφλι σας, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε λήψη ή εγκατάσταση ενημερώσεων κώδικα “. Η Google φαίνεται λοιπόν να φέρει την ευθύνη στους προγραμματιστές. Τι νομίζετε ? Μοιραστείτε τη γνώμη σας στα σχόλια.

Πηγή: Eurogamer