Stadia: αποτυχημένη κυκλοφορία επιβεβαιώθηκε από μέτρια στοιχεία

Phonandroid : actu Android et High-tech

Η αποτυχημένη κυκλοφορία του Stadia επιβεβαιώνεται από μάλλον μέτριες φιγούρες. Παρά την παγκόσμια παρουσία και την ηγεμονία της στο Διαδίκτυο, η Google δεν κατάφερε να απογειώσει τις λήψεις της εφαρμογής Stadia με φόντο ένα πρόβλημα επιχειρηματικού μοντέλου και την αναμονή της άφιξης του xCloud.

Τα πρώτα στοιχεία σχετικά με την κυκλοφορία του Stadia φαίνεται να επιβεβαιώνουν μια κυκλοφορία που ορισμένοι θεωρούν αποτυχία. Το αρχείο της εφαρμογής στο Play Store ισχυρίζεται ότι η εφαρμογή έχει ληφθεί πάνω από 100.000 φορές – σύμφωνα με στοιχεία από το blog του Daily Daily Biz, μεταξύ 5 και 19 Νοεμβρίου, ο αριθμός των λήψεων έκανε δεν ξεπέρασε τα 175.000. Ένας αριθμός που φαίνεται χλευασμός σε σύγκριση με την απεργία της Google και τις υποσχέσεις της υπηρεσίας.

Για να σας δώσει μια ιδέα και παρόλο που η σύγκριση είναι ατελής, η Sony πούλησε 600.000 PS3 τις πρώτες 48 ώρες της κυκλοφορίας της. Το Xbox One πούλησε 1 εκατομμύριο αντίτυπα παγκοσμίως 24 ώρες μετά την κυκλοφορία του. Ο ιστότοπος N-Gamz προσθέτει ότι η μάζα των παικτών Stadia παραμένει ασήμαντη. Για παράδειγμα, υπήρχαν 25.700 παίκτες Stadia το Σάββατο στο Destiny 2, ενώ 1,5 εκατομμύρια παίκτες έπαιζαν το ίδιο παιχνίδι την ίδια μέρα στο Steam.

Το οικονομικό μοντέλο που υιοθέτησε η Google, με μια συνδρομή που εξακολουθεί να περιλαμβάνει την αγορά άυλων παιχνιδιών στην τιμή των παιχνιδιών με κουτιά, φαίνεται να φταίει εν μέρει. Όχι μόνο. Σας λέγαμε για την ποιότητα βίντεο του Stadia που σπάνια φτάνει τα 4K σε όλα τα παιχνίδια του καταλόγου, σε αντίθεση με τις αρχικές υποσχέσεις της Google. Υπάρχει επίσης η άφιξη του ανταγωνισμού με ένα οικονομικό μοντέλο πιο σύμφωνο με την αγορά.

Νομίζουμε ιδιαίτερα για το xCloud της Microsoft, το οποίο θα προσφέρει 54 απεριόριστα παιχνίδια, σαν τις πλατφόρμες βίντεο στη φλέβα του Netflix.

Πηγή: N-Gamz