PlayStation 5: συμβατότητα προς τα πίσω με το PS1 που εξετάζεται από το 2012

Phonandroid : actu Android et High-tech

Μετατόπιση. ο 6 Ιανουαρίου 2020 στις 10 ώρες 07 λεπτά

Το PlayStation 5 μπορεί να είναι συμβατό με τα παιχνίδια όλων των προηγούμενων PlayStation. Αυτή η φήμη επαναλαμβάνεται από ένα YouTuber που εξηγεί ότι η Sony είχε αυτό το έργο από το 2012, όταν η ιαπωνική εταιρεία κατέλαβε την Gaikai. Επιβεβαιώνει επίσης ότι το PS5 θα είναι σε θέση να διαμορφώσει την ανάλυση των παιχνιδιών ανάλογα με τις ανάγκες.

Το PlayStation 5 θα φτάσει φέτος. Έχουν ήδη δημοσιευτεί πολλές πληροφορίες για αυτόν. Ένα από τα τελευταία προκαλεί ακόμη και τη δύναμη του chipset γραφικών του, που δημιουργήθηκε από την AMD. Ισχύς που θα έφτανε τα 9,6 teraflops. Αυτό είναι 6,5 φορές το GPU του PlayStation 4 είναι σε θέση να παράγει. Μια δύναμη που διατίθεται σε στούντιο ανάπτυξης, των οποίων οι επιστροφές είναι ελάχιστες και οι παίκτες, οι οποίοι ήταν όλοι σχετικά έκπληκτοι από το τρέιλερ για το Godfall, το πρώτο παιχνίδι που έγινε επίσημο για το PlayStation 5.

Εάν η ισχύς του μηχανήματος έχει αναφερθεί ευρέως σε πειράγματα, συνεντεύξεις και φήμες, ένα άλλο χαρακτηριστικό του PlayStation 5 μιλά πολύ: συμβατότητα προς τα πίσω. Η φήμη λέει ότι αυτό δεν αφορά μόνο τα παιχνίδια PlayStation 4, αλλά όλα τα παιχνίδια από την πρώτη γενιά του PlayStation που κυκλοφόρησε πριν από 25 χρόνια (αυτή η επέτειος πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες εβδομάδες). Είτε σε έκδοση δίσκου είτε σε λήψη. Αυτή η τρελή φήμη, η οποία λειτουργεί ήδη από τον Οκτώβριο, αναζωογονήθηκε αυτήν την εβδομάδα από το American YouTuber HipHopGamer.

Ένα έργο 8 ετών

Σύμφωνα με τον τελευταίο, ο οποίος θα έπαιρνε τις πληροφορίες του από μια μακρά συζήτηση με μερικά άτομα που συμμετείχαν στην ανάπτυξη της κονσόλας, ειδικά στο AMD, το έργο της συμβατότητας προς τα πίσω μέχρι το πρώτο PlayStation δεν είναι πρόσφατο. Χρονολογείται από το 2012, όταν Η Sony απέκτησε την υπηρεσία παιχνιδιών συνεχούς ροής, Gaikai. Αυτό χρησίμευσε ως ραχοκοκαλιά του PlayStation Now. Αλλά η Sony ήθελε ιδιαίτερα να συγκεντρώσει όλες τις γενιές της κονσόλας σε μία. Τελικά, η ροή δεν θα είναι η τεχνολογία που ζωντανεύει αυτήν την ιδέα.

Στο βίντεό του, που δημοσιεύτηκε στην πλατφόρμα ροής της Google και διατίθεται παρακάτω, επαναλαμβάνει τις πληροφορίες που αποκαλύφθηκαν αυτό το φθινόπωρο: συμβατότητα προς τα πίσω, μηχανή «επαναδιαμόρφωσης» (για δυναμική βελτίωση της εικόνας των παιχνιδιών, ακόμη και παλιά), anti-aliasing και ακόμη και προσαρμόσιμη ανάλυση, προκειμένου να προσαρμόσετε την ποιότητα της εικόνας σύμφωνα με το περιεχόμενο και την οθόνη.

Εξηγεί επίσης ότι η μηχανή οπτικής βελτίωσης των παιχνιδιών θα είναι εξίσου αποτελεσματική με τις βελτιωμένες εκδόσεις των παλαιών παιχνιδιών (όπως το Devil May Cry Collection), χωρίς την ανάγκη αναδιαμόρφωσης. Η σύγκριση είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή με την συμβατότητα προς τα πίσω στο Xbox: Για να λειτουργήσει ένα παιχνίδι Xbox 360 στο Xbox One, η Microsoft επεξεργάζεται ξανά το παιχνίδι ένα προς ένα. Εδώ, ο κινητήρας θα αφαιρούσε όλο αυτό το προπαρασκευαστικό βήμα. Ώρα να κερδίσετε.