Play Store, App Store: σας έκαναν να ξοδέψετε πάνω από 60 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019!

Phonandroid : actu Android et High-tech

Μετατόπιση. ο 15 Ιανουαρίου 2020 στις 7 ώρες και 45 λεπτά

Το 2019, τα παιχνίδια για κινητά πέτυχαν πωλήσεις 61,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 12,8%. Αντιπροσωπεύουν το 74% των χρημάτων που δημιουργούνται από εφαρμογές για κινητά το 2019. Η ανάπτυξη του Play Store είναι μεγαλύτερη από εκείνη του App Store, διευρύνοντας το κενό στον αριθμό των λήψεων και μειώνοντας το χάσμα ως προς τα έσοδα.

Call of Duty Mobile, καλύτερη κυκλοφορία του 2019 στο App Store

Πολύ τακτικά, το SensorTower δημοσιεύει μια μελέτη για την παγκόσμια αγορά εφαρμογών για κινητά, συνδυάζοντας το Play Store και το App Store. Αυτή η μελέτη χωρίζεται σε δύο δείκτες: τα έσοδα που δημιουργούνται και τον αριθμό των λήψεων. Από την έλευση των καταστημάτων εφαρμογών, το SensorTower δεν μειώθηκε ποτέ. Και το έτος 2019 δεν αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα.

sensortower παγκόσμια εφαρμογή δαπανών 2019

Ο αριθμός των εφαρμογών που κατεβάστηκαν για πρώτη φορά φτάνει τα 114,9 δισεκατομμύρια, αύξηση 9,1% σε σύγκριση με το 2018. Έσοδα που δημιουργήθηκαν από εφαρμογές (συμπεριλαμβανομένων πληρωμών ανά λήψη, αγορών εντός εφαρμογής και συνδρομών) 83,5 δισεκατομμύρια δολάρια, αύξηση 17% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Επομένως, θα παρατηρήσετε ότι ο κύκλος εργασιών αυξάνεται ταχύτερα από τον αριθμό των λήψεων.

1 $ στα 5 δαπανώνται για βιντεοπαιχνίδια

Τα βιντεοπαιχνίδια συνεχίζουν να είναι η πιο σημαντική κατηγορία, ανεξάρτητα από τον δείκτη. Από τα 83,5 δισεκατομμύρια δολάρια που δημιουργήθηκαν το 2019, 61,7 δισεκατομμύρια δαπανήθηκαν για παιχνίδια. Αυτό αντιστοιχεί στο 74% των συνολικών δαπανών για εφαρμογές για κινητά. Το ποσοστό αυτό είναι 12,8%. Ελαφρώς ασθενέστερη ανάπτυξη από αυτήν των εφαρμογών. Αυτό σημαίνει ότι η γενική εξέλιξη ανεβαίνει από λογισμικό εκτός παιχνιδιών. Η ροή συνδρομών (μουσική ή βίντεο) φαίνεται να είναι η αιτία.

Παγκόσμιο παιχνίδι δαπανών sensortower 2019

Τα βιντεοπαιχνίδια αντιπροσωπεύουν 42,1 δισεκατομμύρια λήψεις, 9,9%. Μεταξύ των μεγάλων επιτυχιών της χρονιάς όσον αφορά το κοινό, είναι το παιχνίδι Call of Duty Mobile Mobile που αποδίδει καλά στο App Store. Σε αντίθεση με τα έσοδα, η αύξηση του αριθμού των λήψεων παιχνιδιών υπερβαίνει τον συνολικό μέσο όρο.

Διαβάστε επίσης: Η Nintendo περιορίζει τις αγορές εντός εφαρμογής στα παιχνίδια της για κινητά για να αποφευχθεί η υπερβολική δαπάνη για παίκτες

Τελευταία σημείωση για αυτήν τη μελέτη: το Play Store είναι πιο δυναμικό από το App Store το 2019, είτε πρόκειται για πωλήσεις είτε για λήψεις. Σε αυτούς τους δύο δείκτες, η ανάπτυξη του Google store είναι υψηλότερη από εκείνη του Apple store. Αυτό σημαίνει ότι το Play Store διευρύνει το κενό στο κοινό, κάτι που είναι φυσιολογικό δεδομένης της εγκατεστημένης βάσης του Android. Αλλά αυτό υπονοεί επίσης η ιστορική διαφορά στον κύκλο εργασιών μεταξύ του App Store και του Play Store μειώνεται λίγο περισσότερο φέτος μεταξύ των δύο λειτουργικών συστημάτων. Επομένως, οι χρήστες Android είναι όλο και πιο γρήγοροι να ξοδέψουν λίγα χρήματα, είτε σε παιχνίδια είτε σε εφαρμογές εκτός παιχνιδιών. Ένα συγκεκριμένο παράδειγμα: από τα 900 εκατομμύρια δολάρια που ξόδεψαν οι παίκτες του Pokemon Go το 2019, τα μισά δημιουργούνται από εκείνους που χρησιμοποιούν μια πλατφόρμα Android.