Microsoft Xbox Scarlett: Το Lockhart, το φθηνότερο μοντέλο, θα εξακολουθούσε να αναμένεται

Phonandroid : actu Android et High-tech

Μετατόπιση. ο 16 Δεκεμβρίου 2019 στις 17 ώρες και 51 λεπτά

Στο τέλος του 2018, το Project Scarlett είχε δύο αδελφές: Anaconda και Lockart. Όμως στο E3 2019, μόνο οι πρώτοι, και οι πιο ισχυροί, ήταν παρόντες. Οι φήμες στη συνέχεια ισχυρίστηκαν ότι το δεύτερο εγκαταλείφθηκε. Αλλά, χάρη στη Stadia, αυτό δεν θα ισχύει πλέον. Επεξηγήσεις.

Πριν από ένα χρόνο, οι φήμες επιβεβαίωσαν ότι η Microsoft θα μπορούσε να απορρίψει τη μελλοντική της κονσόλα, γνωστή με το ψευδώνυμο Scarlett, σε δύο μοντέλα. Τα κωδικά τους ονόματα: Anaconda και Lockart. Το πρώτο θα αντικαταστήσει το Xbox One X και το δεύτερο θα είναι μια φθηνότερη έκδοση, σύμφωνα με το Xbox One S. Μια διπλή στρατηγική που μοιάζει με αυτήν του τρέχοντος Xbox, αλλά και τις επιλογές της Sony που διαθέτει το PlayStation 4 και του PlayStation 4 Pro.

Έφυγε για φόβο σύγκρισης με το PS5

Λίγους μήνες αργότερα, με την ευκαιρία του E3 στο Λος Άντζελες, η Microsoft έκανε επίσημη μόνο μία κονσόλα, η οποία στη συνέχεια αντιστοιχούσε στην Anaconda. Το Scarlett θα κυκλοφορήσει στα τέλη του επόμενου έτους και θα είναι εξοπλισμένο με έναν ορισμό 8K και έναν σκληρό δίσκο SSD, μεταξύ άλλων. Λίγες μέρες μετά από αυτήν την ανακοίνωση, τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης αποκάλυψαν ότι η Microsoft είχε λάβει την απόφαση να εγκαταλείψει τον Lockhart.

Πρώτον, επειδή οι πωλήσεις του Xbox One S ήταν απογοητευτικές. Τότε επειδή η εταιρεία Redmond φοβόταν ότι τα στούντιο παιχνιδιών θα βελτιστοποιούσαν τα παιχνίδια τους μόνο για το Lockhart και όχι για την Anaconda. Η παιχνιδιάρικη πρόταση της Microsoft, τεχνικά ικανή να ανταγωνιστεί αυτή του PS5 της Sony, θα βρισκόταν τότε σε μειονεκτική θέση, καθώς θα προσφέρει μια οπτική εμπειρία παρακάτω. Οι επίσημες δηλώσεις της αμερικανικής εταιρείας, μετά την επίσημη έγκριση της Scarlett, φάνηκαν να το επιβεβαιώνουν. Στη συνέχεια είπε ότι η κονσόλα της θα ήταν ενημερωμένη, αλλά θα παρέμενε οικονομικά προσιτή.

Lockart: μια έκδοση που δεν έχει εγκαταλειφθεί

Αυτή την εβδομάδα, ο Lockart ξαναγεννιέται από τις στάχτες. Σύμφωνα με ένα άρθρο του Kotaku, αναφέροντας τέσσερις διαφορετικές και ταυτόχρονες πηγές, η χαμηλού κόστους έκδοση (και χωρίς το BluRay player) του Anaconda θα διατηρηθεί. Επομένως, θα διατηρήσει τη θέση του Xbox One S, αλλά θα βλέπει τις τεχνικές δυνατότητές του βελτιωμένες, προβάλλοντας εικόνες σε 2Κ στα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Η κονσόλα θα είναι εξοπλισμένη με σκληρό δίσκο SSD, όπως η μεγάλη αδερφή της. Τέλος, ο κατάλογός του θα επωφεληθεί σε μεγάλο βαθμό από το Xbox Game Pass και το έργο Xcloud, την πλατφόρμα ροής παιχνιδιών, η οποία βρίσκεται σε προεπισκόπηση από τον περασμένο Οκτώβριο.

Ένας από τους πιθανούς λόγους για την επιστροφή του Lockart θα μπορούσε να είναι η αποτυχία της εμπορικής κυκλοφορίας της Stadia. Η Microsoft, όπως και η Sony, φοβόταν την άφιξη της Google στον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών. Όμως, μετά τις πρώτες επιστροφές, φαίνεται ότι αυτός ο φόβος έχει εξαφανιστεί εν μέρει.

Πηγή: Kotaku