Final Fantasy VIII Remastered κυκλοφορίες σε PS4, Xbox One, Steam και Nintendo Switch 3 Σεπτεμβρίου 2019

Phonandroid : actu Android et High-tech

Το Final Fantasy VIII Remastered θα κυκλοφορήσει πριν από το Final Fantasy VII Remake. Στο Gamescon 2019 στην Κολωνία, η Square Enix ανακοίνωσε ημερομηνία κυκλοφορίας για τις 3 Σεπτεμβρίου 2019 σε όλα τα μέσα (PS4, Xbox One, PC (Steam) και Nintendo Switch).

Μετά από ένα μάλλον θλιβερό συνέδριο Xbox Inside κατά το οποίο δεν μάθαμε πολλά (εκτός από την άφιξη του crossplay μεταξύ PS4 και Xbox One στο PUBG), η Square Enix εκμεταλλεύτηκε το Gamescon 2019 στην Κολωνία για να ανακοινώσει την ημερομηνία κυκλοφορία του Final Fantasy VIII Remastered, για το οποίο είχαμε ήδη ακούσει για το τελευταίο E3. Ο τίτλος θα είναι διαθέσιμος από τις 3 Σεπτεμβρίου 2019 σε όλες τις πλατφόρμες: PS4, Xbox One, PC (Steam) και Nintendo Switch.

Final Fantasy VIII Remastered: ταυτόχρονη κυκλοφορία σε κονσόλες και υπολογιστή

Σε αντίθεση με το Final Fantasy VII Remake, αυτή είναι πράγματι μια απλή έκδοση Remastered. Δηλαδή, το μεγαλύτερο μέρος του αρχικού παιχνιδιού διατηρείται (σενάριο, gameplay …), αλλά ότι είναι ενημερωμένο, ειδικά όσον αφορά το γραφικό μέρος της παραγωγής. Τα μοντέλα των χαρακτήρων, των όπλων και των εχθρών έχουν αναδημιουργηθεί από το μηδέν για να επανασχεδιαστούν εξ ολοκλήρου σε 3D.

Διαβάστε επίσης: Final Fantasy 7 Remake: Η ημερομηνία κυκλοφορίας έχει οριστεί για τις 3 Μαρτίου 2020, είναι επίσημη!

Η Square Enix έχει κάνει ακόμα κάποιες επιπλέον αλλαγές που θα αλλάξουν την εμπειρία παιχνιδιού πέρα ​​από τα απλά γραφικά. Ήδη, το παιχνίδι θα είναι πιο γρήγορο για να κολλήσει λίγο περισσότερο στον νευρικό ρυθμό των τρεχόντων τίτλων. Οι προγραμματιστές έχουν επίσης προσθέσει ένα χαρακτηριστικό για τη μεγιστοποίηση των μετρητών υγείας και ATB (Active Time Battle), με το τελευταίο να είναι θεμελιώδες για το σύστημα μάχης Final Fantasy. Οι χρονικοί περιορισμοί για την εκτέλεση συγκεκριμένων ενεργειών μπορούν επίσης να απενεργοποιηθούν, κάτι που μερικές φορές ήταν ένας απογοητευτικός μηχανικός στο αρχικό παιχνίδι. Το στούντιο επομένως επιτρέπει εάν ο παίκτης θέλει να κάνει τη ζωή λίγο πιο εύκολη, ενώ οι σκληροπυρηνικοί παίκτες μπορούν να παίξουν σχεδόν όπως εκείνη την εποχή.