Τα βιντεοπαιχνίδια 4K είναι άχρηστα, ένας προγραμματιστής μας λέει γιατί

Phonandroid : actu Android et High-tech

Ενώ οι κατασκευαστές επιζητούν περίπου 4Κ, οι παίκτες δεν το λένε πάντα, ειδικά όταν πρόκειται για αγορά. Μεταξύ αυτών των δύο κατηγοριών, βρίσκουμε επίσης προγραμματιστές βιντεοπαιχνιδιών, οι οποίοι με τη σειρά τους αρχίζουν να αμφισβητούν τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας.

Εδώ και αρκετά χρόνια, οι κατασκευαστές τηλεοράσεων, υπολογιστών, οθονών, καρτών γραφικών και κονσόλων παιχνιδιών μας πλημμύρισαν βίντεο με εκτίμηση των πλεονεκτημάτων του 4K. Ακόμη και η Google με τη Stadia, την πλατφόρμα παιχνιδιών cloud, θα το κάνει προσφέροντας συστηματικά 4K στα 60 fps. Όμως από την πλευρά των παικτών, η υιοθέτηση αυτών των νέων τεχνολογιών είναι μερικές φορές δύσκολο να περάσει. Ο εξοπλισμός είναι ακριβός και το κέρδος δεν είναι πάντα προφανές. Όλα αυτά θα ήταν απλώς μια μεγάλη εμπορική επιχείρηση που θα ωθούσε τους παίκτες να ανανεώνουν συνεχώς τον εξοπλισμό τους; Τουλάχιστον αυτό λέει ένας προγραμματιστής βιντεοπαιχνιδιών, ο οποίος έχει αδειάσει την τσάντα του απέναντι σε κατασκευαστές υλικού 4K και υψηλής τεχνολογίας.

Ο Dino Patti, είναι ένας από τους συνιδρυτές του Playdead, ενός στούντιο ανάπτυξης στο οποίο οφείλουμε τα διάσημα Limbo (2010) και Inside (2016). Εάν ο Dino Patti αποχώρησε από την εταιρεία το 2016, παραμένει στο κύκλωμα βιντεοπαιχνιδιών, αφού πρόσφατα δημιούργησε το Coherence, ένα νέο στούντιο με πρώην αποφοίτους της DICE. Εν ολίγοις, ο άντρας ξέρει τι μιλά για τα βιντεοπαιχνίδια. Και όταν δηλώνει ότι θεωρεί το Το 4K ως απλό τέχνασμα, κάτι άχρηστο αυτή τη στιγμή, πιστεύουμε ότι δεν είναι απαραίτητα λάθος. Τι γίνεται αν ο Ντίνο Πάτι είπε δυνατά τι σκέφτονται όλοι οι άλλοι;

Διαβάστε επίσης: Red Dead Redemption 2 σε υπολογιστή, παρουσιάστηκε τρέιλερ 4K και 2 παιχνίδια διαθέσιμα για προπαραγγελία

Οι κατασκευαστές θα ωθήσουν τους παίκτες στα χέρια του 4K σε βάρος του παιχνιδιού

Σε μια πρόσφατη συνέντευξη, ο Ντίνο Πάττι επιτέθηκε στους κατασκευαστές βιντεοπαιχνιδιών με έναν μάλλον κακόβουλο τρόπο: ” [les fabricants] μην σέβεστε τη φυσική εξέλιξη των παιχνιδιών και δεν επιβάλλετε τεχνολογία. Η Microsoft με το Kinect, για παράδειγμα, πλήρωσε τα στούντιο για να κάνει πολλά άσχημα παιχνίδια. ” Ο προγραμματιστής δεν πηγαίνει με το πίσω μέρος του κουταλιού. Ακόμη και ξεπέρασε τον ισχυρισμό ότι είναι κάτι “περιττό […] και αυτό προτρέπει τους πωλητές τεχνολογίας να ωθήσουν την επόμενη κονσόλα.

Ο συνιδρυτής της Klang Games, Guðmundur Hallgrímsson, εν τω μεταξύ, δήλωσε ότι το επόμενο παιχνίδι του, ο Seed, θα αποφύγει τη διαφημιστική εμφάνιση των εφέ. Είναι χαρούμενος που βλέπει ότι τα άλλα στούντιο πολεμούν ενάντια στην υπερβολική προσφορά γραφικών. “Επιλέξαμε ένα εξαιρετικά απλοϊκό καλλιτεχνικό στυλ, επειδή ο πόλεμος με τα γραφικά με μεγαλύτερη πιστότητα είναι μια πρόκληση για μια χούφτα πολύ μεγάλων στούντιο”, είπε. Προσθέτει ακόμη ότι: «Όταν πρόκειται για γραφικά, εάν είστε πραγματικά εθισμένοι σε ένα παιχνίδι, συνήθως χαμηλώνετε όλες τις ρυθμίσεις για να έχετε τη μέγιστη απόδοση. Επομένως, δεν με ενδιαφέρει πραγματικά τα γραφικά. Στο τέλος της ημέρας, το παιχνίδι παραμένει το κύριο πράγμα. “

Τελικά, μπορεί να είναι καλύτερα να είστε ικανοποιημένοι να παίζετε σε FullHD σε ένα ομαλό μηχάνημα, αντί να δοκιμάζετε ένα παιχνίδι σε 4K που θα ευθυγραμμίζεται και που δεν θα φέρει πραγματικές αλλαγές αισθητές με γυμνό μάτι. Μπορείτε να διατηρήσετε την οθόνη FullHD ή την τρέχουσα κονσόλα γενιάς σας, εξακολουθούν να είναι σχετικά.

Πηγή: Hardware του Tom