Οδηγός προγραμματισμού Android – Μάθημα 8: Χρονόμετρο

سبق8 Σήμερα θα δημιουργήσουμε ένα απλό χρονόμετρο με Android, το οποίο θα ειδοποιεί το τέλος της αντίστροφης μέτρησης με τοστ.

Ας δημιουργήσουμε ένα νέο Έργο εφαρμογής Android και το ονομάζουμε “χρονόμετρο”.
Εισάγουμε μέσα στο σχέδιο ένα νέο Κουμπί, χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα επεξεργασίας γραφικών Eclipse. Ας τροποποιήσουμε το πεδίο κείμενο κάτω δεξιά μετονομάζοντάς το “ΕΝΑΡΞΗ”.
Χρονόμετρο διάταξης

Ας ανοίξουμε το αρχείο τώρα MainActivity.java και γράψτε τον ακόλουθο κωδικό:

public class MainActivity extends Activity {
       final long DURATA_TIMER=10000;//10mila millisecondi, 10sec.
       Handler m_handler;
       @Override
    protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
        super.onCreate(savedInstanceState);
        setContentView(R.layout.activity_main);
        final Button button = (Button) findViewById(R.id.button1);
        button.setOnClickListener(new View.OnClickListener() {
            public void onClick(View v) {
                // Perform action on click
            m_handler = new Handler();
     m_handler.postDelayed(time_over,DURATA_TIMER);
            }
        });
    }
       private Runnable time_over = new Runnable() {
             @Override
             public void run() {
                    Toast t=new Toast(MainActivity.this);
                    t.makeText(MainActivity.this, "TEMPO SCADUTO!!!", Toast.LENGTH_LONG).show();
             }
       };
}

Ας το αναλύσουμε μαζί: Ας συνδέσουμε το κουμπί στο κουμπί που ορίζεται στο σχέδιο, με παρόμοιο τρόπο όπως φαίνεται στα προηγούμενα μαθήματα με το Προβολή εικόνας. Ομοίως, συσχετίζουμε επίσης το Ακροατής, δηλαδή το μέθοδος εκτελείται με κλικ. Με

m_handler = new Handler();                    m_handler.postDelayed(timer_over,DURATA_TIMER);

Αντ ‘αυτού ορίζουμε ότι, μετά από έναν χρόνο που καθορίζεται από τη μεταβλητή DURATA_TIMER (στην περίπτωσή μας 10 δευτερόλεπτα), η μέθοδος θα εκτελεστεί χρονόμετρο_over, που στην περίπτωσή μας θα ξεκινήσει ένα απλό Τοστ.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλα τα προηγούμενα μαθήματα ανατρέχοντας στο ευρετήριο του μαθήματος προγραμματισμού Android